Susisiekite su mumis

18 populiariausių rinkodaros problemų, su kuriomis susiduria dauguma įmonių

0
Komentarai

Pasaulyje užregistruota daugiau nei 330 mln. verslų. Visi jie turi rinkodaros problemų. Ne visi turi problemų, susijusių su pinigais, tačiau, kartoju, visi turi rūpesčių. Siūlau peržvelgti rūpesčių sąrašėlį.

Rinkodaros problemos

Esu šventai įsitikinęs, kad šis sąrašas padės tau suprasti ir identifikuoti savo įmonės skausmus. Kuo aiškiau matysi savo trūkumus, tuo produktyviau galėsi spręsti šias problemas.

Pristatau rinkodaros problemų sąrašėlį:

  • Sąskaitoje nėra pinigų reklamai ir nežinai, kaip išspręsti šį klausimą. 
  • Tau skauda galvą, nes dabartiniai reklamos sprendimai neveikia taip, kaip tikėjaisi. 
  • Rinkodarininkai, su kuriais turi reikalų, yra idiotai, todėl vis dar neturi, kas padėtų spręsti rinkodaros problemų.
  • Tau nepavyksta padirbėti prie rinkodaros, nes visą laiką atima kiti darbai.
  • Nėra aišku, kokių tiksliai veiksmų reikia, kad padidintum pardavimus, tad atrodo, kad „Titanikas“ skęsta.
  • Tavo pasamdyti dizaineriai yra pasikėlę ir siunčia el. paštu vaikiškai juokingus dizaino sprendimus. 
  • Tau nepavyksta pasirinkti tinkamos reklamos formos, kuri tiktų asmeniškai tau.
  • Turi skylėtą biudžetą (nėra pakankamai pinigų reklamai). 
  • Neturi geros komandos, kuri kurtų efektyvią reklamą.
  • Nežinai, kaip atlikti tyrimus, kurie padėtų suprasti, kokie rinkodaros sprendimai buvo efektyviausi, todėl nežinai, kokius rinkodarinius veiksmus kartoti.
  • Nėra sukurtos rinkodaros strategijos. Neaišku, kokius veiksmus reikia atlikti šiandien ir po savaitės. 
  • Jauti baimę keistis.
  • Kontento kūrėjai, kuriais bandei pasitikėti, žiūri į darbą atmestinai.  
  • Neaišku, kaip automatizuoti reklamas, pardavimus.
  • Nežinai, kur ieškoti ir kaip pasirinkti gerus rinkodarininkus už taiklią kainą.  
  • Nėra žmogaus, kuris kasdien išnaudotų esamą klientų srautą ir esama auditorija lieka neišnaudota.
  • Turi neaiškią soc. tinklų vystymo strategiją. 
  • Nežinai, kuo tavo idėja yra išskirtinė ir ką akcentuoti, kad klientai suprastų, kad ji verta dėmesio.

Kaip elgtis?

Kadangi pateikiau problemų sąrašą, galėčiau eiti ilsėtis, bet…

Tu man rūpi, todėl nusprendžiau duoti daugiau naudos.

Kad tu aiškiau suprastum asmenines rinkodaros problemas, performavau klausimus, kad tau būtų lengviau atsakyti.

Štai klausimynas, į kurį tu privalai atsakyti.

Garantuoju, jeigu atspausdinsi ir pažymėsi pasirinkimus, tuomet tau tikrai paaiškės daug dalykų ir galėsi įvertinti realią situaciją.

O taip, atsakyk sau į šiuos klausimus:  

Klausimynas

Ką manai apie savo rinkodarininkus, kurie dirba tavo įmonei?
a) Mano rinkodarininkai yra idiotai, o dizaineriai pasikėlę.
b) Rinkodarininkai yra so so.
c) Viskas su jais ok.

Kokia situacija yra su tavo veiklos pelnu?
a) BANKO sąskaitoje švilpauja vėjai, nes nėra pakankamai pardavimų. Rinkodaros sprendimai neveikia taip, kaip tikėjotės. Investicijos negrįžta, nors galva į sieną daužyk… 
b) Banke yra pakankamai pinigų.

Kokia tavo savijauta dėl tavo įmonės?
a) „Titanikas“ neskęsta, bet norėčiau, kad būtų geriau.
b) Kasmet pajamos didėja 100%.
c) Kas mėnesį mano įmonė generuoja daugiau nei 100 tūkst. eurų.

Ar turi aiškią organiškos rinkodaros strategiją?
a) Ne.
b) Taip.

Ar naudoji bent 10 organiškos reklamos įrankių?
a) Ne, naudoju tik kelis.
b) Taip.

Kiek turi pinigų reklamoms ir rinkodarai?
a) Nepakankamai.
b) Turiu, kiek reikia ir vargu ar trūks.

Ar turi patarėją, kuris patartų, kaip pasirinkti geriausius rinkodaros sprendimus?
a) Ne.
b) Taip, turiu ir nereikia jokių patarėjų, nes viskas cool.

Ar turi viziją ir rinkodaros strategiją ilgesniam laikui nei 1 metai?
a) Ne.
b) Taip, turiu aiškią strategiją 3 metams į priekį.

Ar nori priimti rimtus sprendimus ir padidinti pelną bent 45% per artimiausius metus?
a) Ne.
b) Taip.

Ar į tavo www puslapį ateina mažiausiai 10 žmonių kasdien organiškai?
a) Neateina, nežinau.
b) Ateina daugiau nei 100 žmonių kasdien vien iš Google paieškos.

Kiek turi sekėjų įmonės soc. paskyroje?
a) Mažiau nei 10 000.
b) Daugiau nei 100 000.

Kiek turi surinkęs potencialių pirkėjų el. pašto adresų?
a) Mažiau nei 7000.
b) Turiu daugiau nei 20 000.

Ar turi komandoje žmogų, kuris užtikrintų, kad kasdien būtų išnaudotas esamas klientų srautas, kad būtų išnaudota jau turima auditorija?
a) Neturiu, pats bandau.
b) Taip, turiu.

FINALAS

Ar jau atsakei į šiuos klausimus?

Jeigu daugiau nei 80% atsakymų yra susiję su raide „a“, tuomet situacija yra itin bloga ir tau reikia kreiptis į mane, nes aš esu tam, kad asmeniškai tau pagelbėčiau. Pasinaudok asmenine konsultacija čia: https://monaco.lt/parduotuve/produktas/konsultacija/.

Rašyti atsakymą

Tavo el. pašto adresas nebus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti *

Užsisakyk nuoširdžius 
+ becukrius naujienlaiškius!

Susiję straipsniai

Sukurta Adf.lt