Susisiekite su mumis

4 priežastys, kodėl aš nemoku už reklamas: nemokamos reklamos privalumai

0
Komentarai

Nors aš niekada nemokėjau už reklamas, mane skaito tūkstančiai. Kasdien. TU IRGI GALI PADIDINTI ŽINOMUMĄ IR PARDAVIMUS, tačiau turi suprasti, kodėl nėra protinga mokėti už reklamas nei Zuckerb*rgui, nei Delfiui, nei televizijai. Pristatau 4 priežastys, kodėl aš nemoku už reklamas!

1. Yra kas pasiekia didžiulę auditoriją nemokant už reklamas, taigi kokiu velnių išlaidauti?  

Visi žino kas yra Elonas Muskas. Jis populiariausias žmogus visatoje. Tačiau mažai kas pagalvojo kad JIS NIEKADA NEMOKA UŽ REKLAMAS, nei BBC, nei Zukelberg*i nei… Nors Elono banke yra milijardas, jis nešvaisto pinigų reklamai. Kadangi nemoka už reklamas, jo įmonės patiria mažiau išlaidų, dėl ko jam yra lengviau konkuruoti su kitais. Jo produktai kainuoja mažiau, nes jis neiššvaisto pinigų kaip jo konkurentai. Kiti investuoja į reklamas daugiau nei 15% ir daugiau. Elonas Maskas naudoja tik organišką rinkodarą.

Lietuvoj irgi yra įmonių, kurios nesinaudoja nei Meta, nei Delfi, nei TV, tačiau turi daug lankytojų ir fanų.

2. Jeigu tu susimokėsi už reklamą, šalia jos „puikuosis“ užrašas „sponsored“.

Jeigu mokamos reklamos tiekėjai patalpins tavo reklamą, šalia jos bus akis draskantis užrašas „sponsored“ arba „reklama“, tai reiškia, kad niekas nenori prisiimti atsakomybės už tavo reklamą.

Štai pavyzdys: 

Mokamos reklamos pavyzdys

Net jeigu šalia tavo reklamos nebus užrašo „sponsored“, tu vis tiek būsi toje svetainės dalyje, kurią gali nusipirkti bet kas kur talpinamas spamas.

Alex, tu debilas, kas blogo tame, kad prie tavo reklamos yra prierašas „reklama“? paklaus nedėmesingas skaitytojas.

Užduokite šį klausimą Elonui Muskui, kuris nemoka už reklamas… 

3. Pirkdamas reklamas iš Delfi arba Zuckerb*rgo, tu remi paviršutiniškas vertybes ir korporacijas.

Kaip tu manai, kur keliaus tavo pinigai, jeigu tu sumokėsi už reklamos paslaugas Zuckerb*rgui arba Delfiui, arba kitiems? Tavo eurai bus panaudoti šių įmonių įtakai didinti. Kuo daugiau žmonių sumokės jiems, tuo giliau jie įleis savo šaknis į lietuvišką kultūrą, kuri, deja, jau klūpi ant kelių priešais vakarietiškus idealus.

Viskas būtų gerai, jeigu korporacijoms rūpėtų tikros vertybės, tačiau vienintelė jų siekiama vertybė yra pelnas bei stanizmas. Todėl jie darys viską, kad mes taptume paklusniais vergais, kurie noriai daro tai, kas liepiama.

Senais laikais vergija buvo susijusi su darbu laukuose. Šiais laikais vergija susijusi su skrolinimu. Kuo dažniau žmonės skrolina, tuo brangiau Zuckerbergas parduoda reklamų. Reklamos kaina ir korporacijų galia didėja priklausomai nuo vartotojų kiekio, kuris, deja, irgi didėja.

Tačiau ne visi yra vartotojai. Aš nesu, o tu? Aš jau nustojau skrolinti ir mokėti jiems už reklamas, o tu? Ar tavo bankinė kortelė vis dar prijungta prie Zuckerb*rgo META? Suprask mane tinkamai, aš neprašau tavęs ištrinti savo Facebook paskyros. Aš tik sakau, kad turi naudotis tik nemokamais Facebooko privalumais. Bet mokėti už papildomas paslaugas… Aš turiu virš 100 000 sekėjų, nors nemokėjau, ir tu gali pasiekti panašių rezultatų. Tik turi naudotis nemokama reklama. 

4. Pirktinė reklama konvertuoja sunkiau nei organiška reklama.

Įsivaizduokite verslininką vardu Jonas. Jonas paskambina rinkodaros agentūrai. Užsisako mokamos reklamos. Daaaaaug reklamos. Rinkodaros agentūra susuka trumpą reklaminį video. Užsako reklamos pozicijas Delfi portale, Facebooke, Tv ir t.t. Ir štai startuoja reklamos. Bet kažkas neveikia. Konversija Š. Nors filmukai gražūs, tačiau trumpi video neįtraukia ir nesukuria ištikimų fanų bendruomenės. Kodėl? Atsakymas paprastas. Nes pirktinės reklamos yra laaabai trumpos. Jos neįtraukia taip, kaip mano puslapyje esantys straipsniai. O taip, mano straipsniai yra iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitin ilgi. 

Kuo ilgesni tavo straipsniai, tuo daugiau laiko su tavimi praleidžia skaitytojai. Kuo ilgesnius video kuri, tuo labiau žmonės suartėja su tavimi ir tuo labiau tavimi pasitiki ir tiki tavimi. Nes tam, kad su kažkuo suartėtum, reikia laiko. Kitais žodžiais, pirktinė reklama nekonvertuoja taip, kaip ilgi video arba ilgi straipsniai, kuriuos tu gali talpinti internete nemokamai. Supranti?

Ilgumas ir nuoširdumas prieš bandymą papirkti.

Tai ne viskas.

Tyrimų metu paaiškėjo, kad būtent nemokama reklama parduoda daugiau nei mokama reklama. Mokama reklama konvertuoja 0,71,3, o nemokama reklama 1,32,7. Tai nėra tikslūs skaičiai. Kartais mokama reklama veikia, tačiau kam dulkinti mokamus reklamos šaltinius jeigu gali naudotis O.R?  (O.R. yra organiška rinkodara)

P.s. Dar vienas minusiukas…

Kadangi mokama reklama konvertuoja prasčiau, picerijos, restoranai ir kiti reklamų pirkėjai priversti kurti reklamas (banerius arba video), kuriuose pateikiami apgaulingi pasiūlymai. Taip daroma norint padidinti clickbaitus, nes kitaip reklamos veikia prastai ir…

Ok, Alex, supratau reklamų nereikia pirkti, bet ką tu siūlai??? paklaus manęs skaitytojai. Tuoj atsakysiu.

Kaip nemokant už reklamas parduoti daugiau nei tie, kurie už jas moka.

Ar žinai, kas yra Andrius Tapinas arba Jurga Lago?

Nors šie žmonės yra visiškai skirtingi ir kovoja vienas prieš kitą (vienas yra modernistas, o kitas atstovauja postmodernizmą), tačiau juos jungia du dalykai. Jie abu yra žinomi ir abu naudojasi nemokama organiška reklama.

Tai įrodo, kad organiška reklama yra universalus sprendimas, kuris padeda visiems, o tai reiškia gali pagelbėti ir tau. Tačiau niekas nepasakoja apie tai. Nėra mokymų, kuriuose mokytų nemokamos reklamos paslapčių. Aš bandžiau sukurti uždarą grupę Facebooke, tačiau Zuckerb*rgo algoritmai pašalino mano paskyrą.

Aš bandžiau sukurti dar vieną paskyrą ir pavadinau ją Nemokama reklama, tačiau ji irgi buvo pašalinta. Taigi, aš įkūriau organizaciją kitoje platformojePrisijunk čia: www.monaco.lt/organizacija

Rašyti atsakymą

Tavo el. pašto adresas nebus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti *

Užsisakyk nuoširdžius 
+ becukrius naujienlaiškius!

Susiję straipsniai

Sukurta Adf.lt