Susisiekite su mumis

Kas yra organiška rinkodara, ir …

0
Komentarai

Vieni teigia, kad organiška rinkodara būna tuomet, kai daugiausia investuojama į turinio kūrimą, o ne į reklamos pirkimą. Kiti teigia, kad O.R. tai nemokama reklama, kuomet talpini pranešimus soc. tinkluose. Tačiau man tai yra durys į laisvę bei nepriklausomybė nuo reklamos pardavėjų. Plius, O.R. didina pardavimus ir žinomumą naudojant tikrumą, nuoširdumą bei dieviškumą, kuomet apie savo paslaugas pasakoji tik tam, kad pagelbėtum klientams.

Organiška rinkodara turi daugybę išsišakojimų (į misiją orientuota rinkodara, bendruomenės valdymas, reputacijos valdymas) ir išsprendžia aktualiausias problemas.

Organiška rinkodara geba:

  1. užtikrinti, kad reklama atrodytų kuo natūraliau, nuoširdžiau; 
  2. sumažinti atstumą tarp tavo įmonės ir klientų;
  3. automatizuoti reklamos procesus;
  4. sukurti bendruomenę, kuri veiktų nemokant nė cento administratoriams; 
  5. užtikrinti, kad reklamos nereikėtų kurti, o ji gimtų savaime (dar papasakosiu šioje knygoje, kaip daryti reklamą be reklamos!);
  6. pasiekti autonomiškumą bei nepriklausomybę nuo mokamos reklamos pardavėjų;
  7. užtikrinti, kad reklama veiktų kuo ilgesnį laiką. 

Kadangi palietėme nepriklausomybės bei ilgaamžiškumo temą, siūlau palyginti ilgalaikę reklamą su standartine mokama reklama.

Pradėkime nuo pavyzdžio!

Kibiras, arba fontanas?

Įsivaizduokime Petrą iš Kauno. Petras turi puslapį, soc. paskyrą ir el. parduotuvę, kurioje švilpauja vėjai. Norėdamas pardavimų jis nusprendžia mokėti reklamos platformoms („Meta“ arba „Google Ads“). Petras moka pirmą, antrą ir trečią mėnesį (po 600 Eur). Pardavimai ima kilti į Everestą. Šaunu. Nuostabu. Nepakartojama!

Kas yra organiška rinkodara-ir
Kadangi verslas auga, Petras nusprendžia padidinti biudžetą iki 900 Eur, o po to iki 1400 Eur (kas mėnesį). Reklama konvertuoja puikiai, todėl Petras pradeda maudytis „Moet“ šampano buteliuose. Gauna daugiau dėmesio. Susipažįsta su šaunia moterimi, ir nusprendžia išvykti į Honolulu. Kur ketina susituokti. Pranešęs draugams apie naujienas jis gauna pasiūlymą atšvęsti bernvakarį. Kol Petras švenčia, Facebook ir „Google Ads“ nusprendžia blokuoti reklamas, todėl sumažėja lankytojų, nes juk jie ateidavo tik iš mokamų reklamų…

Matai juodą rodyklę ir dramatiškai žemėjantį „kalną“?
Organiska rinkodara seo parametrai

Šis grafikas puikiai parodo, kaip drastiškai gali kristi pardavimai pas tuos, kurie nediversifikavo klientų srautų.

Alex, kaip reikėtų elgtis Petrui šiuo atveju? paklaus skaitytojas, įtempęs ausis.

Matai, skaitytojau, Petras jau pralošė žaidimą. Petras jau nieko gero nepadarys. 

Petras degs pragare. 

Juokauju, Petras gali išspręsti šį klausimą.

Jam reikėtų pasirinkti ne vieną iš dviejų. 

Jam reikia ir to, ir ano – paskirstyti  biudžetą taip: 

  • 50 proc.  mokama reklama, 
  • 50 proc. organiška rinkodara. 

Kitaip sakant, link sėkmės siūlau žygiuoti abejomis kojomis.

Kairė koja – mokama reklama, o dešinė – organiška reklama

Jeigu tu taip pasielgsi, tuomet ateis diena, kai nustojęs mokėti portalams už reklamas tu vis dar matysi tokią lankomumo ataskaitą:

Organines rinkodaros privalumai
Pažiūrėk dar kartą į grafikėlį. 

Atkreipk dėmesį į „kalnus“, kurie vis dar banguoja, nors tu niekam nemoki nei „Metai“, nei Smitai!

Gražu žiūrėti, ar ne?  

Kitais žodžiais, tie, kas iš anksto pasirūpins organišku srautu, gaus bučkį nuo Alex Monaco ir, aišku, jausis žyyyyyymiai saugiau, nes įvykus komplikacijoms jų lankomumas nepasieks dugno, nes jie jau turės sukūrę pagalvę (nuolat trykštantį klientų fontaną).

O tu, ar norėtum turėti tokią pagalvę???

Kur tavo atsakymas? O gal tu turi kitokią nuomonę? Tuomet išrėksiu garsiai į ausį: „HEY, ŽMOGAU, AŠ NORIU, KAD TAU BŪTŲ GERIAU!!!!“ Suprask, jeigu tu esi susifokusavęs tik į reklamos pirkimą, tuomet elgiesi kaip aš, kai man buvo 14 metų ir gyvenau Neveronyse. Šalia miško. Tais laikais man tekdavo parnešti vandenį kibirais, nes mes neturėjome namuose kranelio. O tualetas buvo lauke. Už 20-ties metrų. Kartą apie 2 nakties, kai buvo iiiiiitin šalta, aš užsimaniau į tualetą. 

Greitai užsimečiau paltą. Išbėgau. O lauke buvo slidu, todėl paslydau. O po to įklimpau į… Na gerai, supratai, apie ką aš ;). Kitais žodžiais, mokamos reklamos pirkimas susijęs su nepraktiškumu ir atgyvenusiais metodais, nes norėdamas daugiau klientų esi priverstas „parsinešti sau reklamą kibiruose“…
vyras su kibirais

Dabar supranti, kodėl aš nuolat kalbu apie fontaną, kuris būtų pastatytas svetainės viduryje?

Nes naudotis kibirais yra idiotizmas!

O ką tu renkiesi: a) kibirą ar b) fontaną?
kibiras arba fontanas

Alex, tu durnas??? Kam turėti namuose kraną arba fontaną, jeigu gali pasamdyti žmones, kurie gali nešioti kibirus??? paklaus kažkas. Geras klausimas. Juk jeigu yra daug pinigų, galima 30 metų mokėti visiems už reklamas, bet atsakyk, kaip tu išeisi į platesnius vandenis? Ar tu žinai, kiek kainuotų mokama reklama, kad tavo įmonė taptų žinoma svetur, Baltijos šalyse? Net nekalbu apie JAV, kur tau reikėtų žyyyyyyyyymiai daugiau pinigų. Taigi tam, kad arogantiški rinkodarininkai neištuštintų tavo piniginės, siūlau suprasti esminius skirtumus, esančius tarp ilgą laiką veikiančios organiškos rinkodaros ir mokamos reklamos! Tuoj pateiksiu nuorodą į šhedevrą: https://monaco.lt/parduotuve/produktas/organiska-rinkodara/

Užsisakyk ir gauk visas paslaptys.

Išmok:
1. Naudotis nemokama reklama – organiška rinkodara!
2. Reklamuoti savo verslą neprijungiant savo mokėjimų kortelės prie jokių reklamas siūlančių platformų.
3. Kurti nuolatinius klientų srautus, kurie priklausys tik tau.
4. Kurti super gerus pasiūlymus, kurių klientai negali atsisakyti.
5. Automatizuoti reklamos procesus.

Sužinok:
1. Kodėl turtingi žmonės, kaip Elonas Muskas, nemoka už reklamas ir kodėl tu irgi neturėtum…
2. Kaip diversifikuoti klientų srautus.
3. Kas yra O.R. ir kaip panaudoti 16 įrankių.
4. Kaip parduoti daugiau (nenaudojant šiuolaikiškų portalų, kurie siūlo pirkti reklamą!).
5. Kaip panaudoti 8 organiškos reklamos principus.
6. Kaip sukurti nesibaigiantį klientų šaltinį, kuris atneš pajamų, net jeigu nustosi mokėti už reklamas.
7. Kodėl turtuoliai mėgsta fontanus.

Daugiau inforamcijos angliškai: What is organic marketing
Learn the Basics of Organic Marketing

Rašyti atsakymą

Tavo el. pašto adresas nebus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti *

Užsisakyk nuoširdžius 
+ becukrius naujienlaiškius!

Susiję straipsniai

Sukurta Adf.lt