Aprašymas
Šios knygos skaitytojas įveiks šešias pakopas. Iš pradžių sužinos apie sėkmingus dizaino užsakovus, sugebančius išpešti naudos iš projekto, o ne tik turėti patenkinamą įvaizdį. Tuomet išsiaiškins kiek daugiau apie dizainą: ar reikia, kad jis būtų gražus, ir kokie prioritetai lemia jo bendrovės klientų palankumą.
Trečiasis žingsnis yra susijęs su dizainerio savybėmis. Galėsi nuspręsti, ar verta dirbti su velniu (arogantišku profesionaliu dizaineriu), ar su angelu (taktišku ir kultūringu dizaineriu). Imsi greitai atpažinti, ar dizaineris iš tiesų yra savo srities profesionalas, o galbūt tokį tik vaidina?
Vėliau rašoma apie dizainerių kuriamą pridėtinę vertę. Nors specialistai neprašo už ją mokėti, bet tai nesumenkina jos vertės. Penktoji pakopa yra apie projekto valdymą arba dizainerio ir užsakovo „vestuves“. Galiausiai, nuspręsime, ar parengtas dizaino projektas tau tinka ir kaip iš netinkamo projekto išpešti naudos.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.