PASKUTINĖ GALIMYBĖ: knyga „Meilė užsakovui“

17.00

Šias knygas suradome sandėlyje netikėtai. Tai kolekcinė knyga išleista prieš 10 metų ir liko vos 17 vienetų.

Ši knyga skirta tiems, kurie nori sukurti arba jau turi interneto svetainę, tačiau nori pagerinti ją, kad padidintų pardavimus.

Sužinok, kaip pasitelkus tinklalapio, firminio stiliaus, grafikos dizainerį užkariauti savo klientų – pirkėjų širdis. Kaip ne tik pasirinkti tinkamą dizainerį, bet iš tiesų gauti naudos – įsimintiną ir pardavimą didinantį įvaizdį. Koks turėtų būti dizainas, kaip jis veikia tavo klientus? Į šiuos ir dar daugiau klausimų atsako knyga Meilė užsakovui, analizuojanti santykius tarp dizainerio ir užsakovo.

Liko 14

Kategorija:

Aprašymas

Šios knygos skaitytojas įveiks šešias pakopas. Iš pradžių sužinos apie sėkmingus dizaino užsakovus, sugebančius išpešti naudos iš projekto, o ne tik turėti patenkinamą įvaizdį. Tuomet išsiaiškins kiek daugiau apie dizainą: ar reikia, kad jis būtų gražus, ir kokie prioritetai lemia jo bendrovės klientų palankumą.

Trečiasis žingsnis yra susijęs su dizainerio savybėmis. Galėsi nuspręsti, ar verta dirbti su velniu (arogantišku profesionaliu dizaineriu), ar su angelu (taktišku ir kultūringu dizaineriu). Imsi greitai atpažinti, ar dizaineris iš tiesų yra savo srities profesionalas, o galbūt tokį tik vaidina?

Vėliau rašoma apie dizainerių kuriamą pridėtinę vertę. Nors specialistai neprašo už ją mokėti, bet tai nesumenkina jos vertės. Penktoji pakopa yra apie projekto valdymą arba dizainerio ir užsakovo „vestuves“. Galiausiai, nuspręsime, ar parengtas dizaino projektas tau tinka ir kaip iš netinkamo projekto išpešti naudos.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “PASKUTINĖ GALIMYBĖ: knyga „Meilė užsakovui“”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *